.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آخرین اخبار از سقوط شئ‎ مشکوک در مازندران
شی نورانی سقوط کرده در خزر شهاب سنگ یا زباله فضایی !
شمال نیوز : فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الأنبیاء (ص) درباره سقوط شئ مشکوک در دریای مازندران گفت: لحظه به لحظه شئ را رصد کردیم و سقوطش خارج از مرزهای ایران بود....
شی نورانی سقوط کرده در خزر شهاب سنگ یا زباله فضایی !

شمال نیوز : در حالی که مدیران ارشد استان در ابتدا وجود و سقوط شیء نورانی را از اساس تکذیب کردن اما با گذشت زمان زوایایی دیگر از آن روشن شد .

برخی مسوولان استان مازندران تاکید می کنند که هویت واقعی شی نورانی که پنج شنبه گذشته در دریای مازندران سقوط کرده، مشخص نیست اما احتمال این که شهاب سنگ یا باقیمانده یک سفینه فضایی بوده باشد، وجود دارد.

شی نورانی سقوط کرده شهابسنگ یا زباله فضایی

پنج شنبه هفته گذشته (21 اسفند ماه) گزارشات مردمی مبنی بر رویت یک شی نورانی در نقاط مختلف مازندران از جمله بابلسر، بابل، تنکابن، محمودآباد و حتی رودسر استان گیلان و سقوط آن به داخل دریای خزر دریافت شد.

به گزارش ایرنا ، رستم زرودی مدیرکل مدیریت بحران مازندران روز شنبه درباره سرنوشت این شی نورانی رویت شده به خبرنگار ایرنا گفت: بر اساس تحقیق صورت گرفته و گفت و گویی که با برخی از شاهدان عینی داشتیم، تخمین زده می شود که این شی نورانی در فاصله 30 کیلومتری از ساحل سقوط کرده باشد اما به طور دقیق مشخص نیست که در محدوده کدام یک از شهرستان های استان بوده است.

وی افزود: جست و جوهایی برای یافتن بقایای این شی نورانی صورت گرفت اما اطلاع دقیقی از آن به دست نیامد و به دلیل وجود این شی در عمق آب نیاز به عملیات زیرسطحی یا استفاده از اسکنر و یا رباط زیردریایی دارد که این امکانات در استان موجود نیست.

زرودی خاطرنشان کرد: هیچ خبری از احتمال سقوط هواپیما، پهباد و یا موارد دیگر وجود نداشته پس احتمال سقوط نیز منتفی است.

وی ادامه داد: این شی نورانی در دو استان دیده شده، هلال احمر گلستان نیز اعلام کرده که این شی نورانی توسط برخی از صیادان این منطقه رویت شده است.

به گفته مدیر کل مدیریت بحران مازندران، در نقاط مختلف استان نیز صیادان این شی نورانی را دیده اند اما عکس و فیلمی از آن منتشر نشده است.

وی در خصوص احتمال این که این شی نورانی بقایای سفینه فضایی قزاقستان باشد نیز گفت: این موضوع به دلیل همزمانی دیده شدن این شی نورانی با بازگشت فضانوردان قزاقستانی تنها یک احتمال است.

احمد مظفری مدیرکل روابط عمومی استانداری نیز به خبرنگار ایرنا گفت که در جست و جوهای صورت گرفته کپسول سفینه فضایی یافت نشده تا تاییدی بر این ادعا باشد و این تنها یک احتمال است.

وی خاطرنشان کرد: البته این احتمال که این شی نورانی یک شهاب سنگ بزرگ بوده باشد، نیز وجود دارد.

یدالله صالحی رییس هلال احمر شهرستان تنکابن نیز گفت که روز پنج شنبه گزارشی هایی از طرف صیادان مبنی بر این که شی نورانی در دریا سقوط کرده است، دریافت شد و بررسی هایی در این خصوص صورت گرفت که به نتیجه ای نرسید.

محسن خسروی یکی از شاهدان عینی که خانه اش در ساحل شهرستان تنکابن قرار دارد و این شی نورانی را رویت کرده به خبرنگار ایرنا گفت: این شی ابتدا شبیه یک توده دود سفید بود که از آسمان به سمت دریا سرازیر می شد اما در نزدیکی به سطح دریا منفجر و نور شدیدی از آن ساطع شد.

سقوط دز خارج از مرز های ایران

امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی ‌در خمام درباره سقوط شئ مشکوک در دریای مازندران اظهار کرد: لحظه به لحظه شئ را رصد کردیم.

وی با بیان اینکه این شئ خارج از مرزهای ایران بود، افزود: تا آخرین لحظه سقوط شئ آن را رصد کردیم و سقوطش در خارج از مرزهای ایران بود.

به گزارش فارس، اخیراً شئ بنا بر گزارش‌های مردمی در رودسر، تنکابن، محمودآباد، بابلسر و امیرآباد و نواحی ساحلی و دریا، امیر کلایه و بابل نیز رویت شده بود که مشکوک بود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

علی 24 اسفند 1393
سرگرم کردن افکار عمومی بسه !!! لطفا به تورم و گرانی کمرشکن بپردازید
نا شناس 24 اسفند 1393
سیروس مقدم مجوز ساخت سریال 26قسمتی پایتخت4برای ماه رمضان دریافت کرد.
پاسخ ها به این نظر
اشکان 23 اسفند 1393
آفرین به عملکرد مسئولین بی غیرت
مشهدسری 24 اسفند 1393
یکی به ما بگه کجای بابل دریا داره ؟؟؟؟
این بابلی ها برا اینکه اسمشون تو خبرها باشه به اشیاء نورانی هم پناهنده میشن
پاسخ ها به این نظر
اشکان 23 اسفند 1393
ساروی , کمتر حرص بخر (:|
ته پوستسه ضرر دارنه
همه جا ونه شه عقده ره خالی هکنین ساروی بازی در بیارین
نا شناس 23 اسفند 1393
سرتیپ اسماعیلی میگه خارج از مرز ایران-زرودی میگه فاصله 30 کیلومتری از ساحل
-یک سوال:سهم ما از دریا خزر کمتر از 30 کیلومتر است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.